sunnuntai 25. helmikuuta 2024

Sinä olet kaunis, voitokas, tarpeeksi ja vahva !

 

Sinä olet kaunis.

"Kaiken hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iänkaikkisuuden hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua." - Saarnaaja 3: 11

Sinä olet voitokas.

"Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat, ei korkeus ja syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." - Paavalin kirje roomalaisille 8: 37 - 39

 Sinä olet tarpeeksi.

"Ja hän (Herra) sanoi minulle: 'Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa.' Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan." - Paavalin 2. kirje korinttolaisille 12: 9

 Sinä olet vahva.

"Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa." - Paavalin kirje filippiläisille 4: 13

 

Siunausta päivääsi ja ensi viikkoon. 
Ole voittaja Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa !


 

Suositus

Mikrosirun suunnittelija varoitti : Älä ota sirua ihosi alle !

Onko mikrosiru Ilmestyskirjan pedon luku 666 ? Kirjoitin tästä aiheesta entisessä blogissani ja kirjoitan nyt uudestaan, sillä tämä on tärke...

Luetuimmat viikon aikana