keskiviikko 25. lokakuuta 2023

Vain Jeesus voi antaa todellisen rauhan sydämeesi

"Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: 

'Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?'

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: 

'Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan. 

Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.

Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut. 

Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi. Ja nyt minä olen sanonut sen teille, ennenkuin se on tapahtunut, että te uskoisitte, kun se tapahtuu.' "

Johanneksen evankeliumi 14: 22 - 29

Jeesus kertoo tässäkin luvussa selvästi, että Isä Jumala on Jeesusta suurempi ja Isä lähettää meille Pyhän Hengen Jeesuksen nimessä. Jeesus kertoo, että Hänen sanansa tulee Isältä ja todistaa, että Pyhä Henki opettaa meitä uskovia. Jeesus sanoo, että rauha jonka uskossa saamme, tulee Jeesukselta, eikä se ole sellaista rauhaa, jonka maailma rauhaksi ymmärtää. Jeesus kertoo, että sekä Jeesus että Isä tulevat niiden luo, jotka rakastavat Jeesusta ja pitävät Hänen sanansa.

Nämä Jeesuksen sanat todistavat, että yksi Jumalamme on kolmiyhteinen; Isä, Poika Jeesus ja Pyhä Henki.  

Jokainen uskova, joka on aidosti kokenut Jeesuksen rauhan, ei halua siitä koskaan luopua. Kun uskova katsoo rauhatonta maailmaa, jossa ihmiset ovat yksinäisiä, eksyneitä, levottomia, kokevat sisäistä tyhjyyttä, häpeää ja vihaa, uskova näkee sen aivan turhana kipuiluna, koska on olemassa hyvin helppo ratkaisu sisäisiin ristiriitoihin, ja se on Herramme Jeesus Kristus. Maailma tarjoaa kaikenlaisia ratkaisuja harrastuksista terapiaan ja paljon muuta, mutta vain kristityillä on todellinen avain, mistä paras apu sielun tyhjyyteen löytyy. 

Jos et tunne vielä Jeesusta, ota rukouksessa Jeesus sydämeesi ja anna Hänen parantaa elämäsi. Et voi kokea Hänen voimaansa ulkopuolelta, vaan Hänen on tultava sielusi valtiaaksi, jolloin voit kokea todellisen rauhan, ilon, vapauden ja totuuden Hänessä. Hänen verensä kautta syntisi ovat anteeksiannetut ja et ole koskaan yksin silloin, kun Rauhanruhtinas asuu sinussa. Ole runsaasti siunattu!


Jeesus kutsuu juuri sinua pelastukseen. Kuva: Pixabay


Suositus

Mikrosirun suunnittelija varoitti : Älä ota sirua ihosi alle !

Onko mikrosiru Ilmestyskirjan pedon luku 666 ? Kirjoitin tästä aiheesta entisessä blogissani ja kirjoitan nyt uudestaan, sillä tämä on tärke...

Luetuimmat viikon aikana